8/14/2013

PALM No 37 TEE

     Od dawna poszukuję czegoś w rodzaju wzorzystego kompletu. Nadruk, który szczególnie przypadł mi do gustu, to motyw liści palmy. Zawsze przywołują na myśl plażę, słońce, wakacyjne szaleństwa i ciepłe wybrzeża Kalifornii, którą pragnę kiedyś odwiedzić. Z powodu deficytu podobnych ubrań w sklepach, postanowiłam rozpocząć od "zrobienia" koszulki, takiej, jaką chętnie zobaczyłabym w sklepach. Wybrałam biały męski T-shirt w rozmiarze M, by koszulka była dłuższa i szersza. Reszta to kwestia wykorzystania pozostałości farbki do ubrań, pędzla, pociętych nogawek - niegdyś - długich spodni z ekoskóry.








DiY Tee - Bershka Men/ Sneakers - Nike Air Force 1/ Shorts - Pull and Bear/ Shades - Cubus

Fot: New Vision World Studio - Marek Nobis

15 komentarzy:

  1. śliczna koszulka!
    wygląda na to, że nie tylko ja zaglądam na męskie działy na zakupach haha

    super wyglądasz, air forcy to już klasyka i są po prostu śliczne no

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dział męski to często świetna alternatywa, dziś prawie znalazłam idealne jeansy "boyfriend" na dziale chłopięcym w zarze;) dla mnie poszukiwanie ubrań na męskim to nie pierwszyzna, a często nawet świetna zabawa:)

      dzięki!

      Usuń
  2. Fit bardzo fajny, ale generalnie to propsuje umiejętności malowania i "robienia" koszulek, kurde nie potrafiłbym za nic namalować tak ładnie na koszulce, ani naszyć. Mogę coś sobie zaprojektować, ale bez szans na zrobienie :D

    Zapraszam do siebie na www.blessedbrothers.blogspot.com

    -Sru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, kiedyś zajmowałam się malowaniem na koszulkach ;)

      Usuń
  3. dobry pomysł z tą koszulką , świetny fit :)

    www.mytippitoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka świetna, idealnie pasuje do force'ów, które są moim must have :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wzór liści sama namalowałaś czy już był?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak. kupiłam zwykły gładki t-shirt i namalowalam palmy oraz doszylam numerek ;)

      Usuń
  6. Mega! Szczególnie ta koszulka, którą sama wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń